Перейти к содержимому


Фотография

Теплосеть отказалась принимать показания водомера


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
4 ответов в этой теме

#1 Оффлайн   MAV

MAV

    Деда

  • Модераторы
  • 8 971 сообщений

Отправлено 29 Март 2019 - 17:31

Преамбула:
В платежках теплосети за январь (получена была в феврале, само-собой) было мелким шрифтом напечатано многабукафф насчет того, что я обязан удостовериться в своевременности поверки своего водомера горячей воды и незамедлительно провести поверку, в противном случае показания не будут приниматься и будут начисляться услуги горячего водоснабжения "по нормам". Чесговоря, на этот "припис" в феврале даже внимания не обратил, т.к. они постоянно что-то пишут мелким почерком многабукафф.
При попытке сдать показания по горячей воде уже в марте (за февраль) сайт теплосети показал болт с левой резьбой и красным выделенным текстом ознакомил с тем, что "Перед тим, як залишити показання, переконайтеся в тому, що термін повірки Вашого водоміра не пропущений. Якщо його пропущено, то в цьому випадку передати показання Ви не зможете".
В квартире стоит бойлер, пользуемся горячей водой крайне редко, объем потребления в пределах +/- 50-60 грн/мес. 
Пару дней назад приходит платежка, в которой уже выставлены показания водомера старые/новые в "0" и "по нормам" насчитано за 3-х якобы зарегистрированных аж 950 грн. (почти 12 кубов).
Для начала, соображаю, что уже 2 года как сам зарегистрирован по другому адресу (причем - один на новом адресе) и количество оставшихся зарегистрированных явно меньше 3-х.
Чуть позже проясняю ситуацию и становится понятно, что уже полгорода до меня озадачились такой же проблемой и сознательные граждане уже почти 2 месяца как массово снимают свои водомеры и несут их вместе с денежками на поверку. Особо продвинутые вызывают специально обученные бригады с переносными установками для поверки водомера без снятия и несут чуть бОльшие денежки.
Несколькоминутный серфинг по теме и всезнающий дядюшка Гугель подкинул пару-тройку интересных ссылочек, в первую очередь - на нормативку по теме. Ну и само-собой, статейки камменты и разъяснения.
Еще час на вникание в тему по нормативке и пара часов на подготовку докУмента. На сайте теплосети найден шаблон оформления звернення громадян электронными засобами и порядок их подачи.
Вчера поздно вечером ушло, текст ниже. По ходу дальнейших событий постараюсь не засклерозить и информировать. Платить безумные суммы само-собой не намерен.

ЗЫ. Сам знаю, что с "полноценно-юридической" точки зрения докУмент далеко не безупречен, но сделано это было отчасти специально, отчасти - от лени. Для затравки и 1-го пробного шара - вполне достаточно. Сам знаю о том, что есть некоторые "подводные камни" и в моем обосновании не все идеально. Но хочу увидеть аргУменты с обратной стороны и понимать с чем придется бороться.

Заявление - обращение:

Керівнику Концерну «Міські теплові мережі»

69091, м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, 137

 

ЗВЕРНЕННЯ

прийняте з використанням засобів електронного зв’язку

 

Прізвище, ім’я, по батькові заявника:ХХХХХ

Місце проживання заявника: м. Запоріжжя, ХХХХХ

 

Стосовно перерахунку послуг та проведення

періодичної повірки квартирного засобу обліку

 

27.03.2019 р. я отримав від Вашого підприємства поштою рахунок на сплату житлово-комунальних послуг за лютий 2019 р. за особовим рахунком ХХХХХ, копію додаю. З цього рахунку я з’ясував, що показники мого квартирного лічильника гарячої води не прийнято до розрахунку послуг і послуги нараховано за нормами за кількістю зареєстрованих осіб. Також, на Інтернет-сторінці Вашого підприємства за адресою http://teploseti.zp.ua/ua/abonent/ є такий припис: "Перед тим, як залишити показання, переконайтеся в тому, що термін повірки Вашого водоміра не пропущений. Якщо його пропущено, то в цьому випадку передати показання Ви не зможете".

Тому повідомляю Вас про таке:

1. З 02.02.2017 р. моє місце проживання зареєстровано за адресою ХХХХХ.  Копію сторінок власного паспорту надаю. І саме за цією адресою я сплачую послуги за себе, як споживача Вашого підприємства.

 Тому за адресою ХХХХХ за Вашими даними помилково вказано 3-х зареєстрованих осіб, замість 2-х, котрі фактично є зареєстрованими за цією адресою. Оскільки протягом багатьох років я сплачую за послуги згідно із показаннями лічильника, дотепер цю помилку не вважав суттєвою. Але, в зв'язку із Вашою відмовою приймати показання мого лічильника, прошу виправити цю помилку.

 

2. Згідно із п.32(4) "Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення", які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 (надалі – "Правила"), Ваше підприємство (Виконавець послуг) зобов'язане "контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;", а згідно п.9 Правил, " Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця."

Крім того, порядок сплати за послуги підчас проведення повірки (тобто – на період відсутності у приміщенні засобу обліку) зазначено у п.15 Правил, а саме: " згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці;".

Окремо звертаю увагу, що п.10 Правил наголошує:

"Справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань не допускається, за винятком випадків, передбачених абзацом п'ятим пункту 15 цих Правил. Виконавець і споживач не мають права відмовлятися від врахування показань засобів обліку." А в 5 абзаці п.15 вказано: "У разі несправності засобів обліку води і теплової енергії, що не підлягає усуненню, плата за послуги з моменту її виявлення вноситься згідно з нормативами (нормами) споживання."

 

Таким чином, саме Ваше підприємство:

- не виконало власний обов'язок щодо проведення повірки (за власний рахунок) мого лічильника гарячої води;

неправомірно відмовляє мені в сплаті послуг за показниками мого лічильника гарячої води;

- неправомірно вимагає від мене сплатити за лютий 2019 р. суму, яка майже в 20 разів перевищує середньомісячну суму вартості послуг, які я фактично споживаю.

 

Звертаю увагу на той факт, що права споживачів і обов'язки виконавців послуг водопостачання неодноразово підтверджувались рішеннями судів, включаючи Верховний Суд України, див. Постанову Верховного Суду від. 28 березня 2018 року № К/9901/32122/18 за справою №815/5331/16 в частині " VI. ОЦІНКА ВЕРХОВНОГО СУДУ".

На підставі цього прошу:

1. Зменшити у обліку Вашого підприємства з 3 (трьох) до 2 (двох) кількість осіб, яких зареєстровано за адресою ХХХХХ.

2. Надати мені можливість сплачувати за послуги постачання гарячої води у квартирі за адресою  ХХХХХ за показниками лічильника гарячої води.

3. Перерахувати вартість послуг з постачання гарячої води, починаючи з лютого 2019 р. Підчас перерахунку прошу прийняти до обліку показання мого лічильника станом на 28.03.2019 р.: ХХХХХ куб. м.

4. Провести повірку мого лічильника гарячої води переносною установкою власними силами та за власний рахунок в моєї квартирі за адресою ХХХХХ, термін проведення повірки прошу узгодити зі мною не менш ніж за 3 дні до запланованої дати проведення робіт. Мій контактний телефон ХХХХХ.

 

Про результати розгляду звернення прошу повідомити поштою за адресою: ХХХХХ із наданням копії на електронну адресу ХХХХХ.

Мій контактний телефон у разі виникнення будь-яких питань стосовно цього звернення: ХХХХХ.


Сообщение изменено: MAV (29 Март 2019 - 17:33)

  • -Skodnik- это нравится

#2 Оффлайн   -Skodnik-

-Skodnik-

    Продвинутый пользователь

  • Суперпользователи
  • PipPipPip
  • 122 сообщений

Отправлено 29 Март 2019 - 18:18

Отакої...

Тест заявы таки да.  :good:

Но, думаю, в наших реалиях предложат решать в судебном порядке...

 

Мне проще, у меня прямой договор только по электрообеспечению. Остальное - через ОСМД.

 

Желаю успешного разрешения вопроса!



#3 Оффлайн   Лелик

Лелик

    Лёхер

  • Модераторы
  • 7 972 сообщений

Отправлено 29 Март 2019 - 20:27

Деда, у меня к тебе один, но исключительный вопрос. © На кой половой йух тебе эта теплосеть с из тарифами? Все равно ведь водонагревателем пользуешься. Поставить заглушку или опломбировать кран в закрытом положении не?
  • Манул это нравится

#4 Оффлайн   MAV

MAV

    Деда

  • Модераторы
  • 8 971 сообщений

Отправлено 29 Март 2019 - 21:15

Тест заявы таки да.

Таки не совсем "да". Есть очень не очень приятный мОмент в виде закона "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання", который был принят после постановы кабмина, но до даты принятия постановы верховного суда.
Поэтому могут быть нюансы, но тем не менее - аргУменты врага нннннада понимать и вовремя к ним подготовиться. Внутренне я уже готов (с одной стороны) согласиться на оплату за поверку счетчика, запалатить и
несчастные 100-200 грн. за поверку и "спать спокойно". Главное, шоб эти козлы не начинали насчитывать по нормам.
Но! В платежке за февраль, полученной пару дней назад, есть предупреждение о том, что начиная с 01.04 в платежки будет включена отдельной строкой сумма за поддержание в надлежащем состоянии приборов учета.
Догадываюсь, что сумма будет - пару грн./мес. Главное - пересидеть до получения платежки за апрель и потом выкатить им, что плата включена в платежки - поверяйте нахЪ, гэть усэ включено.


На кой половой йух тебе эта теплосеть с из тарифами?
Некоторые члены семьи (не буду тыкать пальтсАмэ) имеют привычку изредка нежиться в теплой ванне. Для этого бойлер перекрывается и набирается ванна из трубопровода горячей воды. Именно поэтому ежемесячно набегает 50-60 грн. за горячее водоснабжение.

#5 Оффлайн   MAV

MAV

    Деда

  • Модераторы
  • 8 971 сообщений

Отправлено 16 Май 2019 - 12:21

Вчера в почтовом ящике обнаружился конверт с ответом.
Отсканированно-распознанный текст ответа.

Шановний .

Концерн „Міські Теплові Мережі” розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Відносини між. споживачем та виконавцем послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання регулюються „Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення" затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 року .Ма 630 (надалі-Правила № 630).
За адресою встановлено квартирний засіб обліку гарячої води. Остання державна повірка проведена в IV кварталі 2010 року, наступна IV кварталі 2014 року,
Відповідно до ст.17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту і (один раз на 4 роки)
Лічильник є власністю споживача, він несе повну відповідальність за його утримання та експлуатацію,
У зв'язку з прийняттям Закону України № 2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», затвердженого Верховною Радою України 22.06.2017, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов`язані з обслуговуванням та повіркою загально будинкових та індивідуальних засобів обліку.
Впродовж 2018 року Концерном «МТМ» проводилась активна інформаційна компанія серед населення м. Запоріжжя щодо необхідності проведення періодичної повірки квартирних лічильників гарячої води.
Споживачам послуг Концерну „МТМ” починаючи з грудня 2018 року у рахунках на сплату комунальних послуг було розміщене попередження про необхідність проведення періодичної повірки квартирних лічильників гарячої води. У разі ігнорування даного попередження квартирний прилад обліку буде знято з комерційного обліку.
Оскільки до філії Концерну „МТМ” Дніпровського району не були надані документи, що підтверджують своєчасну повірку приладу обліку гарячої води встановленого у квартирі 44 за адресою: у лютому 2019 року лічильник був знятий з абонентського обліку. Відповідно, нарахування за послугу централізованого гарячого водопостачання по Вашому особовому рахунку проводилось згідно встановлених норм споживання - 0,14м3 на добу на одну особу.
Слід зауважити, до прийняття Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», (далі й Закон, який набрав чинності 02.08.2017), частиною четвертою статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» було передбачено, що періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються за рахунок суб'єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.
Періодична повірка проводилась за рахунок тарифів на електро-, тепло-, газо- і водопостачання,
Отже, підприємства д виконавці комунальних послуг повинні були включати відповідні витрати до тарифів на комунальні послуги та виконувати роботи p періодичної повірки, обслуговування та ремонту квартирних засобів обліку води та теплової енергії, як того вимагав Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
З дня набрання чинності Законом тобто, з 02.08.2017р. змінено підходи до обліку комунальних послуг. а також вимоги до встановлення та обслуговування засобів обліку води та теплової енергії (як квартирних, так і будинкових).
Тобто, на сьогодні не передбачено вимог щодо здійснення періодичної повірки обслуговування та ремонту засобів обліку ню є власністю споживачів за рахунок тарифів на теплову енергію і комунальні послуги.
Відповідно до постанови НКРЕКП від 31 березня 2015 року .№ 1171, до структури тарифу з централізованого постачання гарячої Води, що надаються населенню концерном «МТМ», входили витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку, у тому числі Їх демонтажу, транспортування та монтажу, транспортування та монтажу після повірки:
- за умови підключення рушникосушильників до системи гарячого водопостачання - 0,65
грн.
- за умови відсутності рушникосушильннків - 0,60 грн.
Проте постановою НКРЕКП від 28 грудня 2017 року №1536 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 31 березня 2015 року № 1171», ці кошти були виключені зі структури тарифу.
Згідно вищенаведеного, Вам необхідно самостійно (за власні кошти) виконати державну періодичну повірку квартирного приладу обліку гарячої води (лічильник можна повірити за адресами вул. Адмірала Нахімова, 4, тел. 707-43-32, 067-619-44-32, вул.Дудикіна,1 1, або вул. Фундаментальна, 3).
Після проведення державної повірки лічильника та надання підтверджуючих документів (копію повірочного паспорту), спеціалістам Концерну „МТМ”, Ваш квартирний лічильник гарячої води буде прийнятий на абонентський облік, та буде виконаний перерахунок суми нарахувань з врахуванням фактичних показань повіреного приладу обліку.
Додатково зазначимо, що відповідно до наданих Вами документів, в травні 2019 року по особовому рахунку Концерном «МТМ» будуть проведені коригування по особовому рахунку, а саме зменшено суму нарахувань відповідно кількості проживаючих осіб.
В разі незгоди з відповіддю Ви маєте право на оскарження згідно з чинним законодавством (ст.15 Закону України "Про звернення громадян").

В.о. директора зі збуту О.О.Діленко

Після ознайомлення вже розумію основні тези - як слід аргументувати власну позицію.
Зараз пану потрібно трішечки часу та натхнення для підготовки гідної відповіді. Далі буде...


0 посетителей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых

Украина онлайн